Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

0,-

Inkl. mva. - Ekskl. frakt

Kundeservice

Ofte stilte spørsmål.

Du kan finne svar på de fleste av spørsmålene dine på denne siden.

Hvis ikke send oss gjerne en e-post.

Sender dere faktura?

Vi sender gjerne faktura til bedrifter / organisasjoner / kommunal eller statlig instans / kultur og teatergrupper.

Ta kontakt med oss og vi sender dere faktura om ønsket.

Til private forbrukere tilbyr vi faktura betaling med Klarna.

Hvor mye er fraktkostnaden?

Pakke i Postkassen kr. 60,- og Postens servicepakke (hentes på postkontor) kr. 80,-.

Vi tilbyr også Ekspress over natten sending til kr. 395,-.

Har dere butikk?

Festivitas er en ren nettbutikk, men du er velkommen til å hente varer direkte på vårt lager etter avtale.

Kan jeg ringe til dere?

Du er selvfølgelig velkommen til å ringe til oss, eller send oss gjerne en e-post.

Varen jeg ønsker er utsolgt – får dere inn flere av den?

Send oss en e-post og du vil få svar så snart vi har undersøkt når vi får neste leveranse.

Er usikker på størrelse.

Vi forsøker å gi så nøyaktige opplysninger som mulig om størrelse, farge og materiale.

Dersom du ønsker ytterligere informasjon, sender vi deg gjerne f.eks. de nøyaktige mål på kostymet du ønsker.

Send oss en e-post og oppgi Art.nr. som du finner på den enkelte varen.

Kan jeg endre/avbestille en ordre?

Er ikke varene sendt kan du endre eller avbestille din bestilling uten ekstra kostnad.

Send oss en e-post og forespør om varene er sendt.

Er varene sendt gjelder angreretten.

Jeg har ikke fått ordrebekreftelse

Når du har bestilt dine varer hos oss vil du automatisk få tilsendt en ordrebekreftelse på e-post. Pass derfor på at du har skrevet inn din e-postadresse korrekt. Feilskrevet e-post adresse er den vanligste årsaken til at ordrebekreftelsen uteblir. En annen årsak kan være at spam-filteret ditt blokkerer visse mail.

Hvor lang er leveringstiden?

De fleste av våre kunder mottar varene allerede 2-3 dager etter bestilling. Normalt sendes varene ut samme dag eller dagen etter at vi har mottatt din ordre. I hektiske perioder kan det ta 1-2 dager (hverdager) ekstra. I tillegg kommer Postens forsendelsestid som er 2-5 virkedager avhengig av poststed. Forsendelser i usentrale strøk kan i enkelte tilfelle ta noen flere dager.

Det gjøres oppmerksom på at vi dessverre ikke har innflytelse på Postens forsendelsestider og at avvik kan forekomme.

Kan jeg bytte- returnere varene?

Alle varene selges iht. Norsk angrerettlov som gir deg 14 dages angrerett. Angrettskjemaet (som er sendt til deg på e-post) vedlegges returforsendelsen.

Varen må sendes tilbake ubrukt og i samme stand som du mottok den og med originalemballasjen intakt. Ved varer med forseglet emballasje må ikke forseglingen være brudd. Det utfylte angrerett skjema må vedlegges retursendingen. Pakk varen forsvarlig inn for å unngå skade under transport. Du må selv betale porto for din retursending. Ikke send returpakker i postoppkrav til oss. Disse vil ikke bli hentet. Tillegg for ekspress over natten sending vil ikke bli refundert.

Etter at vi har mottatt og behandlet returpakken, vil beløpet bli refundert innen 14 dager.

NB! Av hygieniske årsaker byttes/refunderes ikke parykker, helmasker, tenner og skjegg/barter.

 

Se kjøpsvilkår i sin helhet her